måndag, oktober 24, 2005

Hektiskt. Hektiken. Haha, must stop this game.

"Don't stop me now, casue I'm having such a good..." I alla fall. Var i Stockholm idag. Eller i Akalla rättare sagt. Igen. Har ju haft ett litet brejk från den verksamheten i två veckor nu. Men det var kul att se kidsen igen. Och se förändringen. När man tänker efter hur det var på starten för ca två månader sen märker man att det har hänt saker.

Grabbarna är mer nyfikna idag, mer motiverade och engagerade. Visst är de lite smått ofokuserade ibland fortfarande, men ändå. Och det roliga är också att tjejerna börjat ta för sig och plugga. Men det bästa var när N, vår lille smarte N (han går i åttan) pekar på mig och säger till sin kompis att han är den bäste, särskilt på matte. Helt sjukt. Jag är inte bra på matte. Men det är underbart att se kidsen få en kunskapstörst.

Annars har jag pluggat på seminariet idag innan jag rusade in till stan för att äta lunch med R. Och jag drunknade nog i hennes ögon ändå. Helt sjukt. Jag brukar inte drunkna. Och det är absurt när man tänker efter. Den enda frågan är egentligen när jag ska sluta streta emot. Men kanske är det jag som är blind.

Skitsamma.

Och Queen är för övrigt helt underbara. Där har jag också drunknat. Tur att det finns livbojar...

näää, nu ska jag ta och bege mig in i drömmarnas värld.

Imorgon: Basgruppsmöte, Seminarium, PM-plugg, Mitterminskursråd plus lite till. Minst

Inga kommentarer: