söndag, november 06, 2005

Snart har ännu en helg i juridikens och studielivets uppsala passerat. Och med den fler känslor och fler minnen. Jag har kommit att trivas här. När regnet faller och mörkret belägrar accepterar jag det och ler nog lite.

Patetiskt svammel.

Men jag trivs. Punkt.

Idag har jag inte gjort nåt alls. Jag har varit på bio med Rikard. Vilket ju iofs räknas. Bra film.

Sen har jag förslappat mig själv och kollat på mer film. Med Emma. Och då menar jag inte min kopp.

Imorgon kommer farmor och Hasse hit. De har kanske med sig min faster och dennes man och deras gemensamma son. Trevligt trevligt. Fast det innebär att jag måste städa. Igen.

Livet är att städa. Med enstaka storstädningar. Fast det verkar som att jag har ovanligt många sådana.

aja, de blir nog bra. Och rent. Rent bland smutsen.

Imorgon: Städa; besök; söndag.

Inga kommentarer: