måndag, november 07, 2005

Man sitter och lyssnar på Third Eye Blind. Deep inside of you. And all the others. Och ovanför mig svävar molnen mörkt. Det är så tydligt så tydligt, och ändå så tyst så tyst. Det är bara musiken som ekar. Och ljusen som slocknar.

Jag har en infektion i kroppen. Den äter sakta upp mig. Usch, så dystert det där blev. Idag är det söndag. Idag är det måndag. Emellan två dagar, två världar. Hoppas infektionen är borta imorgon. Skulle vara nice.

Och Third Eye
Blind
spelar på. De spelar på och jag lyssnar och jag skriver och jag lever, och jag olever. Jag är lycklig! Bara lite snuvig sådär.

Farmor och Hasse var här idag. Annars har det varit dötråkigt. Men det har ju å andra sidan varit söndag och felfritt. Eller kanske inte?

aja, vi syns imorgon! vem vet.

Imorgon: Plugg sen läxhjälp i Akalla

Inga kommentarer: