onsdag, december 07, 2005

15 dagar kvar...

"Somethings in life may change, and some things they stay the same..."

Vaknade 12.24 idag. Jag hade sett andra tider, som 10.37 och 11.46, men det hjälpte inte. Vissa saker kan man vända sig om mot och låtsas att det inte existerar.

Idag ska jag plugga. Nedräkningen har börjat, Josef K har ramlat ner från bokhyllan och nya nya block ska inhandlas. Jag tänkte skriva om mina krumelurer från semenarierna och föreläsningar till förståeliga fakta innan jag börjar plöja igenom kurslitteraturen och några rättsfall. Sen är det övningstenta i sällskap med andra.

Jag nyser. Så det är nog sant.

Men jag får se hur det går. Har en tendens till att strunta i vissa saker. Fast det brukar lösa sig.

Nu ska jag till ICA Maxi och shoppa lite...

Inga kommentarer: