fredag, december 30, 2005

En av mina blommor låg på golvet när jag kom hem. Först trodde jag dte var nåt tecken från nåt mystiskt spöke som bevandrar mina nitton kvadratmeter, men eftersom jag inte tror på spöken kom jag fram till att det bara var blomman som ville ut...

Så var den här veckans arbete avslutat. Nio timmar på jobbet idag och grädden tog nästan slut. Bra med andra ord. Bra för affärerna. Men man påminns ju om hur illa kunder kan bete sig.

Annars blev jag trakaserad av gubben på bussen idag igen. Han är visserligen inte helt korkad, har en del vettiga poänger, men han babblar ju som fan. Dessutom verkar han höra dåligt.

Imorgon bär det av till Sigtuna och fröken prinsessas lilla - lilla - kalas. Blir nog rätt skoj. Men måste in till stan en sväng imorgon ändå och fixa resten av hennes julklapp/födesledagspresent.

Imorgon: strykning, shopping och nyårskalas.

Inga kommentarer: