lördag, januari 28, 2006

Funderar lite snabbt på vad det egentligen är som lockar så mycket med att gå ut och festa och dricka en massa sprit. Vad är det egentligen som lockar? Jag vet visserligen vad det är som lockar. Och lockelsen är vriden.

För jag menar, man går ut för att man vill ha kul, man vill slappna av och göra något som man tror sig må bra av. Men visst fan innebär ju utekvällarna egentligen ibland bara ångest!? Nu hade jag skoj igår. Riktigt skoj! Men man häller i sig en massa droger, slösar pengar, är halvt patetisk och dansar sig halvsvettig.

Inte fan låter det så jävla kul!!

Men så gillar jag ju att dansa också. Can't stop dancing...

Idag borde jag plugga egentligen. Igen. Den där jävla promemorian förföljer mig. Varthän jag än går står den någonstans, runt ett hörn, bakom ett träd, under sängen, och lurpassar på mig. Någon som har någon bra idé om hur man kan bli av med monstret?

Men det blir inte så mycket till battle idag eftersom jag ska till far min på middag.

Imorgon: Plugg, förhoppningsvis.

Inga kommentarer: