onsdag, februari 15, 2006

De säger att jag går på bio ofta. Jag antar att det är sant. Men så går det ju i vågor som allting annat. Två gånger förra veckan och så idag. Men det dröjer nog till nästa gång.

Idag har jag annars varit på Kamel på GH. Det var väl sådär. Musiken var väl inte den bästa, men det är ju subjektivt å andra sidan. Fast vad är inte det? Folket var relativt vackert dock. Men ölen var dyr. Det var sådär.

Sädär.

Sådär vadå? Jag var sådär . Jag har basgruppsmöte imorgon och är relativt fattig. Need I say more. Men jag hade kunnat stanna kvar.

Anyway.

Pluggade lite idag. Med fokus på lite såklart. Pallra mig upp runt halv tio. Käkade frukost. Läste motvilligt några sidor i Adlercreutz, såg Anja sluta trea, plugga seminarieuppgift med R och somna sen i soffan. Sov i två timmar. Sen snylta jag pizza av E innan jag stressduschade och åkte in till stan med M. Sen bio. Sen GH. Sen nu.

Och nu ska jag nog sova. Kanske.

Imorgon: Basgruppsmöte, seminarium then only God knows what. Kanske leta födelsedagspresent till syrran.

Inga kommentarer: