lördag, februari 18, 2006

"I think you should go and dance with someone else..." Och jag som undrade vem hon var. Men lets face it. Jag gjorde bort mig. Spelar roll. Nej.

Undrar bara vart M är just nu.

Tjaffsa med R igen. I stadigt förfall igen? Eller fortfarande? Spelar inte så stor roll. Orden växlas ju i alla fall.

Kvällen började här i korridoren med Beer-Pong och nåt spel på R's gamecube. Sen ÖG. Vilket ju inte var en höjdare. Visst folket var väl ok men musiken kass och tja, jag vet inte, inte riktigt min grej bara. Så vi funderade på att åka hem men bestämde oss för Värmlands istället. Och vi kom in.

Men det gick ju som det gick. Haha, Uppsala natten bedrar. Och jag bedrar. Alla bedrar.

Damerna vann ju i alla fall hockeyn så det vankas ju final.

Imorgon: Ingen aning. Sova kanske. Sen A.

Inga kommentarer: