fredag, februari 17, 2006

Perrongen ligger öde idag med. Går längs öknen mot ett suddigt moln. Vart tog vägen vägen?

Har återupptäckt Fuel. Vackert, hårt och underbart. Jag är i kontakt med den andra sidan. "Hallå? Var är du?" Frågan ekar inne i skallen.

Diffusitet.

Perfektisarna. Kan inte ens urskilja dem från mängden längre. Har ont i magen. Perfektisarna, vart tog de vägen? Vilken väg tog dem? Vilken väg tog jag? Öknen är inte sig lik längre.

Kvalificerat svammel. Är lika prostituerad som
Jonna747 snart. Språkligt alltså.

Vart ska det sluta. Var ska jag sluta?


Excuse me if i tried and failed
And I don't mind if I fall
It's not that far at all
Ikväll är det utgång på ÖG som gäller. Tydligen.
Har lagt in ett par öl i kylen. Snart är det dags att städa (Har jag en mani?), och sen är det dags att sätta fart. Nice.
Ska bli kul. Riktigt kul. Vem försöker jag lura?
Anyway, ska spela bilspel med R nu, sen ner till ICA sen allt det andra. Sen allt ovan. Där ovan, ovant.
Imorgon: Bakis och sen A.

Inga kommentarer: