måndag, mars 27, 2006

Berättade jag att vi spelade yatsy i korridoren igår? Glömde nog bort det. Det var trevligt i alla fall. Vi var fem stycken som spelade (nästan halva korridoren) och vi skrattade och umgicks. Om man kontrasterar med i fredags är det som dag och natt. Men båda har sina fördelar. Trevligt. Trivs bra här även om jag har riktigt stor lust att flytta härifrån ibland.

Seminariet gick hyffsat idag. Hade glömt bort att min basgrupp skulle presentera och problematisera det första rättsfallet. Kom iofs på det på basgruppsmötet men likt förbannat planerade vi ingen presentation. Fast det gick bra ändå. Mr Metod var hyffsat nöjd. Hyffsat.

Sen fika på 018. Trevligt, treligt. Visst, det var samma gamla diskussion som vanligt om hur man ska se på sex och hur förhållanden funkar. Men det var trevligt ändå. Hyffsat trevligt i alla fall.

Sen handla jag massa mat. Förresten, det snöade imorse!!! Kan du fatta det!? Snöade! I slutet på mars. Funderade först på, i min enfald, om det var damm som cirkulerade i luften utanför fönstret. Sen om det kanske var mjöltbrand som skulle förlösa mig från jordelivet. Sen tänkte jag stilla att det kanske var någon som hade mycket mjäll bara. Men det var snö. Suck.

Kommer överge stan ett par dagar nu. Åker till Stockholm imorgon förmiddag och i värsta/bästa fall kommer jag hem på torsdag. Sakna mig ni som vill.

För övrigt har jag sökt om medborgarskap i Lovely.

Imorgon: Stockholm

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej min favorit. Sa ju att det skulle komma mer snö =P KRAM