söndag, mars 26, 2006

Jag somnade. Efter en wrap la jag mig på soffan, lyssnade på Winnerbäck och blev helt väck. Vaknade efter sju. Det var den kvällen. Blev hemma istället; marrängsviss och film med grabbarna i korridoren. Typ tjejkväll fast med killar. Helt ok.

Somnade ändå inte förrän halv fyra. Kollade på Prison Break och lusläste gårdagens DN halva natten. Helt ok.

Nu väntar söndag. Ska bege mig in till biblan för att plugga. Se om det funkar bättre. Förmodligen. Brukar ju plugga mycket hemma. Visst, när jag tar mig i kragen och sätter mig ner vid skrivbordet så är ju det nog så effektivt det också. Men oftast går det ju aldrig så långt tyvärr. Så idag ska jag in till biblan och läsa (samt analysera) NJA 1978 s. 301, NJA 1982 s. 36 och NJA s. 117. Sen kanske fika med en god vän.

Blir nog bra. Helt ok.

Imorgon: Seminarium och sen eventuellt besök.

Inga kommentarer: