lördag, april 22, 2006

Jag vill flytta från Flogsta! Just nu vill jag flytta från Flogsta. Ta mitt pick och pack. Mina kläder, mina möbler, mitt porslin. Ta mitt allt och bo nån annanstans. Just nu verkar månen bättre.

Det är de där jävla utbytesstudenterna. Visst, de kan vara enormt trevliga. När de bor i korridoren, bjuder på mat, raggar upp en osv. Men de är totalt hemska när de efter klockan två står och gallskriker utanför fönstret.

Suck.

Imorgon (dvs idag): PM-möte med I och S, födelsedagsfest hos nån jag aldrig träffat (en utbyting har lyckats tjata till sig mitt sällskap)

1 kommentar:

Anonym sa...

Om några veckor så vet du vart du kan ta vägen dom gångerna då du behöver en paus från Flogsta & allt som hör därtill, för att sedan kunna komma tillbaka med ett leende efter en välbehövlig paus på annan ort kanske? ;)

Rent själsligt är du väl bra på att ta dig till en annan plats då & då om jag inte tar miste, men hur ser dom platserna ut egentligen? Jag skulle behöva ta mig själv till en annan plats i livet ibland, men just nu hamnar jag bara i en grå ångest massa så fort jag försöker, så det fungerar inte för min del...inte nu...