söndag, april 23, 2006

Långfrukost. Långfrukost med dejt dessutom. Det är härligt. Särskilt som man har ännu en PM att författa. Har inte kommit igång än. Eller jo, kanske har jag kommit igång, men det går segt. Fast det löser sig nog.

Hade i alla fall min långfrukostdejt. Med DN dvs. Just på söndagar kan jag sitta hur länge som helst. Idag tror jag att jag satt i närmare två och en halv timma. Känns nästan smått patetiskt. Som en gammal gubbe som prompt ska läsa sin morgontidning, eller en pappa som viftar undan sina barn med morgontidningen som alibi.

Men det var det nog värt. Även om hemsidan inte kommer i närheten av den tryckta tidningen kan jag rekommendera den här artikeln. Det fanns mycket bättre i tidningen, men de hittade jag inte på nätet.


Idag: fortsätta med PM-plugg

Imorgon: förmodligen föreläsningsskolkande. Får se. Detta till förmån för PM skrivande.


Jag är en slav... En PM-slav

Inga kommentarer: