tisdag, april 04, 2006

Oseriöse S har gjort det igen. Vill du bli som han? Det är enkelt. Skippa basgruppsmötena och säg inte ett dugg på seminarierna. Och om du saknar din basgrupp så kom på dess möten ändå. Men för guds skull, förbered dig inte!! Är jag elak? Förmodligen. Men han är sjyst ändå. Det ska bli riktigt trevligt att ha basgruppsmiddag hemma hos mig efter påsk!

Ska åka ner på stan snart. Middag med ett gäng utbytisar och sen eventuellt Snerikes. Ska ju jobba imorgon så i vilket fall som helst blir det tidigt. Lika bra.

Kom på igår att jag jobbar både över valborg och midsommar. Suck. Men det kommer fler år och fler chanser. Förhoppningsvis.

Det kommer definitivt fler utgångar.

Men var skapas minnena? Inte riktigt säker på var faktiskt.

Imorgon: Jobb 12-19

1 kommentar:

Anonym sa...

Wihoo! Basgruppsmiddag! Mkt spänd på att möta din korridor. Men först ska vi klara oss igenom påsklovet. Blir riktigt gött med lite Gbg för min del, behöver en dos då&då. Ses ju på basgruppsmötet imorn. Sleep tight // I (NU fattar du väl iaf vem jag är?!)