tisdag, maj 23, 2006

Jag ger upp. Det här kommer aldrig hålla, jag kommer aldrig hålla. Allting jag gjort ska göras om igen, jag tänker aldrig tillräckligt långt.

Håll mig kort.

I alla fall. Avtalsrätt med herr Adlercreutz och grabbarna. Någorlunda produktivt. Omstart imorgon. Fast på köprätten.

Vad fan är problemet? När vi läser våra problem inför seminarierna gäller det att sålla bort fakta som är ovidkommande. Mina egna problem skulle nog bäst lösas genom att sålla bort mig själv.

Men ikväll är det teater som gäller. Dramaten nästa.

Imorgon: Plugg

3 kommentarer:

Fröken Lund sa...

Hav förtröstan.

Alla tvingas vi plöja Axel Adlercreutz Avtalsrätt I och II.

Om det är till någon tröst är Axel en riktigt söt liten farbror som är mycket trevlig.

Anonym sa...

A man is a success if he gets up in the morning and goes to bed at night and in between does what he wants to do. (Dylan)
Inte ge upp! // I

Benny Lindholm sa...

Jag har redan gett upp. Men Adlercreutz slipper mig inte för det.