måndag, februari 26, 2007

Dead.


I guess people get what they deserve. Jag skiter i om ni tycker jag är pretto för att jag inte alltid skriver på svenska.


Anyway, vi får alla vad vi förtjänar. Vi lever i ett inferno som kommer att explodera i ett kärnvapenkrig om det inte förgås av alla miljökatastrofer. Säger visa. Och visst är jag benägen att hålla med och önska att deras drömmar slår in. Nån som sa mardrömmar?


Va fan, jag är precis så tjurig som jag vill.


Jag har fått för mig att om man åker tåg i Schweiz eller nåt så åker man mellan en massa berg. När man är där uppe på topparna så ser man himlen och det måste ju kännas bra. Sen så har jag fått för mig att man åker ner i dalarna ibland, till verkligheten. Till civilisationen. I min syn så sover man då.


Nästa Bern.


Nu ska jag snart på föreläsning. I fyra timmar.


Usch då.


This is how I disappear.

6 kommentarer:

Em sa...

Inte försvinna. Det gillar jag inte.

H. sa...

Om du är pretto, så är jag pretto. Och jag är verkligen inte pretto. You dig? :)

Benny Lindholm sa...

Em: Jag ska inte försvinna. Btw, du är bäst! Sorry för idag. :(

mina: I dig! :D

H. sa...

Vill du ha ett kort tidsfördriv? Här får du då en utmaning från mig - nämn vilka tre böcker du tycker har varit bäst på utbildningen hittills! :)

henover sa...

4 timmars föreläsningen var säkert lika härlig som jag tror ;)

Benny Lindholm sa...

den var faktisk inte riktigt härlig, men helt okej. Det var två föreläsningar, och den första handlade om res judicata och rättskraft och sånt skit eller nåt jag vet inte fråga snälla inte bla bla bla. Den andra handlade om brottsoffer och var frivillig. Bra skit!