torsdag, mars 01, 2007

Hej Bloggen!

Ja, jag vet, jag har varit borta ett tag och sysslat med annat men du som känner mig, bloggen, vet ju hur jag är.

Jag hade i alla fall redovisning igår och det gick väl bra. Var lite nervig innan men som vanligt släppte det ganska mycket när jag väl var mitt uppe i det. Mr brottsprofet verkade nöjd i alla fall. "Ni verkade väl förberedda" kommenterade han, "jag vi har hållt på hela förmiddagen" svarade I. Och jag hoppades att hon var syrlig i kommentaren, men det tror jag inte.

Resultatet sen var väl inte optimalt. Lite skumt att något som ingen av oss egentligen skrivit om eller tagit upp under redovisningen ska vara så pass viktigt att tre av oss tvingas komplettera, men men, det är väl det funkar.

Nu ska jag stressblogga lite till sen till bibblan. Känns som jag ligger lite efter på processrätten.

Tjohej.

Inga kommentarer: