söndag, april 08, 2007

Blängelibläng

För nästan exakt ett år sedan skrev jag det här. Eller egentligen, som kanske märks, så skrev jag det inte då, men men. Lustig att jag idag tittar vad jag skrev för ett år sen och då upptäcker att jag den söndagen tittade vad jag skrev ett par år sen. Lustigt.


Men kanske har det med påsken att göra. Att På Årets Söndag Klura ut vad som gjordes tidigare år. Hihi, ser ni?


Det bränner i nacken idag igen. Det är dojjorna som blänger. Men jag vet, jag vet. Jag ska, jag ska.


Sen efter det ska jag städa och tvätta. Ett sammanträffande det också. Men som sagt, man blir ju aldrig klar. Och bra är väl det. Jorden tar slut när man har städat klart. När man har städat klart finns inget kvar. Livet består av smuts! Ska jag rada upp ett par satser till?


Nej, nu har jag svamlat nog för idag, svamlar jag för mig själv och blänger tillbaka. Blängelibläng.

Inga kommentarer: