måndag, april 02, 2007

Fixar-Benny har gjort det igen. :D ja, jag vet att det låter sådär avskyvärt pretto och fisförnämt och så vidare och så vidare, men lite får man väl sola sig? Det skiner ju så fint ute. Han vaknade i alla fall till för ett par sekunder när grannen knackade på, skräckslagen, och bad om hjälp att få upp dörren. Fixar-Benny tittade lite, försökte lite och med lite olja så gick dörren upp såklart.


Jag vet inte om det är att jag lyckades övervinna ett motstånd och fick en positiv reaktion som svar eller om det är att göra goda gärningar som får mig att tycka om Fixar-Benny. Hoppas ju på det senare, men egentligen är det väl sak samma. Lika mycket blir ju fixat.


Annars så skiner solen som sagt, har läst lite, tagit mig ut på en löprunda och ägnat mig åt skovård. Och lekt Fixar-Benny som sagt. Snart ska jag skutta in i duschen och sen flyga till föreläsningen. Eller föreläsnignarna. ojojoj. ADR, vad nu det är, och miljöstraffrätt står i alla fall på schemat. Har printat ut lite anteckningar.


blahablahablaha. Intresseklubben antecknar. Inte. Lite.


Skutteliskutt. (Och sen skuttade fixaren in i duschen och ut i solen och in i ekonomikum och ut ur ekonomikum och bort till universitetshuset för att lyssna till Masoud Kamil som ska predika på ämnet "Väst, Islam och demokrati - om integration i skuggan av kriget mot terrorismen")


Skutteliskuttskutt, som sagt.

Inga kommentarer: