onsdag, januari 02, 2008

Och nyår var helt crazy

Förra årets insikt: Att vara helt ärlig mot sig själv.
Vunnen insikt och kunskap måste brukas för att bli nyttig. Inte alltid mot andra dock, ärlighet kan såra även de som ligger på botten. Därför kan det vara värt att hålla inne på sin egen ärlighet och låta det hela vara

Annars så tuffar det på. Jag har kommit långt och vill komma längre. Förlorade men fick tillbaka de goda omdömena och lever bättre än någonsin. Att släppa taget är inte alltid enkelt men det måste man lära sig. Och det gjorde jag. Har inget behov av att gotta mig i det dock. Det som händer det händer och vad som händer det händer. Status quo: inget för mig.
Jag har också fixat egen lägenhet, har ökat på vänskaran och är frisk. Vad mer kan man önska sig? Mycket mer. Mycket vill ha mer. Inget att sakna dock. Framtiden ska önskas men inte saknas.
Så vad ska tjugohundraåtta bjuda på då? Tja, det får vi se. Lite mindre snäll? Kanske bäst så. Lite mindre elak? Det också.

So long.

Yeah Baby!!

Inga kommentarer: