onsdag, september 10, 2008

Teminus 5

Jag har fått en ny vän idag. Först var jag inne på Guns väskor, men de var bara okej så jag gick till väskan AB istället. Där fick jag en ny vän. Hon hjälpte mig hitta en resväska som passar just mig och gav allehanda tips på hur jag skulle packa väskan. Hon önskade mig också lycka till i England.

Sen gick jag därifrån, glad, och irrade mellan butikerna.

Nu håller jag på och städar Toves toalett. Jag har fått bo i hennes rum i min gamla korridor de senaste dagarna. Som tack har jag köpt lite sjyst te, gott kaffe, intressant choklad och annat smått och gott. Och som tack ska jag också skura hennes toalett. Fråga mig inte varför, det verkade vettigt när jag köpte.

Nu är jag nästan klar.

Snart åker jag till England. Har till och med köpt en ny necessär. Usch, ja.

rynk-rynk.

Inga kommentarer: