lördag, oktober 25, 2008

Nej, inte alls blåsigt

Och så sprang tiden förbi igen. Helt plötsligt var det tisdag och istället för att cykla hem i snålblåsten hamnade jag på the Eldon (mycket engelskt) och Erasocs veckomöte. Tänk tio laxar i en sardinask och du har förnamnet. Därifrån är det inte långt till att sedan traska ner till TigerTiger (mycket artonåriskt) och sedan hamna på efterfest och komma hem för sent på morgonen.

Så var det bara onsdag. Och det, i ovanlig ordning, innebar risotto med den svenska familjen och sedan ett besök på operan. Vi lyxade till det med champagnepraliner, jordgubbar och mousserande vin. Inte nog med detta, iförd skjorta och slips och allt, hamnade jag och Natalie senare på Ha!Ha! (helt okej) där vi drack drinkar i väntan på att min flat skulle dyka på på Revolution (mycket artonåriskt). Där blev det vodka innan vi gick vidare till Faversham (mycket studentskt). Och så blev det alldeles för sent på morgonen en gång till.


Ha!Ha!

Så var det bara torsdag och efter att ha sovit till lunch och glömt bort att jag skulle äta den med Anja nere på stan blev det lite plugg på biblioteket innan jag runt midnatt begav mig till Viva Latina (mycket latinskt) för att titta på spanjorskorna som dansade flamenco. Så blev det alldeles för sent på natten.

Så var det fredag och efter att ha kommit i tid till lunchen med Anja blev det plugg på biblioteket innan jag gick på bio med den svenska familjen innan jag hamnade på en fest här ute på Lupton. Och så blev det alldeles för sent på morgonen ännu en gång.

I've got to stop this.

Ikväll är jag trött. Imorgon ska jag plugga inför tävlingen med Natalie. Vi kommer bli ett bra tävlingspar, Mr. and Miss Unspellable.

2 kommentarer:

Em sa...

Jag tycker det låter som ett östeuropeiskt porrnamn! Ny karriär kanske, söt? Jag skulle köpa filmerna.

Benny Lindholm sa...

Vadå? Har du inte fått den första filmen i posten redan?! Jag sa ju åt min manager (Sleezy Squeezy) att skicka till er :P